نازنین پسر

ای نازنین پسر تو چه مذهب گرفته ای

نازنین پسر

ای نازنین پسر تو چه مذهب گرفته ای

خداحافظی موقتی !!!

با سلام خدمت دوستان عزیز 

 

راستش داریم یواش یواش به فصل امتحانات نزدیک می شیم و من نمی رسم آپ کنم ... 

 

اومدم معذرت بخوام و بگم تا اسفند ماه نیستم ... 

 

یه تجدید قوا کنم و با روحیه ای تازه تر بیام خدمتتون ... 

 

در ضمن قول می دم ادامه، نظر سنجی ها رو هم داشته باشم ... 

 

فعلا ... خداحافظ   

 


 

پ ن : با سلام خدمت دوستان ... من امتحانام تموم شد ولی به دلیل مشغله های کاریم تا ۱ اسفند ماه آپدیت نمی کنم ...

نظرات 39 + ارسال نظر
ندا دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:00 ق.ظ http://www.neday-zendegi.blogsky.com/

جاتون خالی است اما براتون بهترینها را آرزو میکنم

سلام گرامی

تشکر می کنم از حسن نظرتون

دلارام سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ق.ظ http://www.fanuserah.blogfa.com

امیدوارم همیشه موفق باشید... یا علی

سلام گرامی

تشکر ... بر می گردما !!!

مسترخالیبند چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:52 ق.ظ http://mrkhaliband1.persianblog.ir/

اول ؟

سلام

دیدی اول نشدی

مسترخالیبند چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:53 ق.ظ http://mrkhaliband1.persianblog.ir/

خدافظی مدافظی نداریم
همینجا وایسا و مطلبتو بنویس
امتحان دیگه چیه
خوبه که ادم سرشو مثل یه مرررررررررررررد
دیدی
این یه رازه بین من و تو
یلدات مبارک
اپم
جناب دو رقمی

سلام مجدد

مثل یه مرد سرمو بالا اووردم تا خانومای گرامی شاگرد اول نشن

فریناز چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:10 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

یک ماه گذشت و شما هنوزم واسه خانوما نذاشتین....
بابا آقا رضا خیلی خوش قولین شما....
حالا هم که غزل خداحافظی سر دادین؟!!!!

آپم داداش....
پاشو بیا
درس بی درس
واسه آجیته دیگه!!!!

سلام گرامی

چشم

اووووووومدم

فریناز جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:10 ب.ظ

امیدوارم موفق باشین...
حالا یعنی وقتی آپم خبر ندم؟!

مهم توانایی برقرار کردن تعادله...از این درگیری ها واسه همه هست...خصوصا امثال من...
ولی وقتی نیتت پاک باشه همه چیز خود به خود حل میشه...
نیتی که واسه خدا باشه خدا خودش تمام تناقضات و کشمکش عقل و قلبو برطرف میکنه...


موفق باشین آقا رضا ....

حتما خبرم کنید در اسرع وقت خودم رو می رسونم

خیلی ممنون از نظر زیباتون

مـــینای فــردوس جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:50 ب.ظ http://silveraster.blogsky.com

سلام آقای گرامی!

ای داد بیداد!!! ما رو ببین توو سایت کی یادگاری می‌نوشتیم! ما رو ببین با کی می‌خواستیم نریم سیزده به‌در!

این چه کاریه مهندس؟ زشته! پسر این‌همه درس‌خون؟! بدآموزی دارید شما!

یه ماه پیش گفتید یه ماه دیگه آپ میشه! حالا بعد از یه ماه اومدیم جلوی چشمای منتظر ما نوشته *فعلا خداحافظ*؟! چه طوری دلتون اومد با بازدیدکننده‌های نازنین‌پسر همچین برخوردی کنید؟ این چه وضعیه؟ مسئول این همه نابسامانی کیه؟!

(آخیش! چه‌قدر اعتراض کردم!!)

امیدوارم به زودی با یه کارنامه‌ی درخشان برگردید. براتون آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.

در پناه خدا.

سلام مینا خانوم

چرا این همه اعتراض ؟؟؟ آخه من به فکر آینده خودم هستم !!!

دعا بفرمائید

مریم شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:22 ق.ظ http://www.cassper.blogskyy.com

سلام گرامی جونم.خوبیییییییییییییییییییییی؟
بابا درس خون. منو شطرنجی کنید.!!!!!

منم ذیه مدت نیستم البته تا ۲ بهمن نه دیگه تا اسفند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مگه تاریخ شروع و پایان امتحاناتون کی آیا؟

موفق باشی گرامی. واسه منم دعا کن من ریاضی ۲ دارم.

من نمیخام بیفتممممممممممممم(گولی گولی اشک)

سلام گرامی

من تا ۱۲ بهمن امتحان دارم ولی بعدش یه مقدار باید کارای عقب افتاده رو سر و سامون بدم

تا اسفند!

سلامت باشید . ان شالله در امتحاناتون موفق باشید

فریناز شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 ب.ظ

خب سلام...
من آپم...
تشریف بیاورید...

سلام .... حتما ..... اووووووووووووووووومدم

گل مریم یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ق.ظ

سلام بی سلام
من قهرم

سلام

فریناز یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:16 ق.ظ

به نظر شما خدا از من خیلی دلگیره؟
بازم براش نوشتم...
بازم...

نه این نشون از دل پاکتونه

مینا یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:55 ب.ظ http://www.mohamadi-m.blogfa.com

سلام
شنیدم شما شاگرد علیرضا دلشاد بودین
منم پارسال شاگردشون بودم خیلی ادم خوبیه
راستی من یه وب دارم که واسه یه استاد دیگه ساختم البته اونجا اسمم صوفیه چون نمیخوام استادم بفمه من کی هستم!!!
خوشحال میشم سر بزنی نظرم بذاری

سلام بله

البته سال ۸۶

تشکر

فریناز یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:13 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

سلام...
راستش امروز بی تابیش کار دستم داده...
یکی دیگه...
یکی هم الان می خوام براش بنویسم...
برام دعا کنین...
امشب نیاد دیگه نمیام...
برام فقط دعا کنین

سلام ...

نمی دونم چی بگم والا ...

فریناز سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:24 ب.ظ

سلام فکر کنم خودم فقط میام اینجاها...
آقا داداش پاشو بیا دلیل بی قراریامو فهمیدم...

سلام فریناز خانوم

چشم اومدم ...

دلارام سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:59 ب.ظ http://www.fanuserah.blogfa.com

بیا دنبالم کارت دارم
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
حالا بیا دنبالم...

.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.

.
.
بیا نترس من باهاتم...
..
.
.
.
.

.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
بیا پایین تر..
بیا حالا..
..
.
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.

نه بابا سر کاری نیس...
بیا تو
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
یه خبر داغ داغ واست دارم..
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
دوس داری بدونی چیه اره؟
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.پس بیا...دیگه چیزی نمونده
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
چیه خسته شدی؟آره؟.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
خوب حالا چشاتو ببند تا بگم
1...
.
.
.
2...
.
.
.
3...
.
.
.

آپ کردم

زود باش بیا دیگه منتظرم

سلام گرامی

بابا ابتکار

آقا محسن چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:09 ق.ظ http://وبلاگ ندارم دات هيچي//

سلام؛

به شدت منتظریم برای پست‌های بعدی آقا رضا. ایشالا درسات که به سرانجام رسید یه پیشنهاد دارم برات. پیشنهادی از جنس پیوستن به جمع وبلاگی چند نفر از آدمایی که شبیه خودت فکر می‌کنن و شبیه خودت می‌نویسن و شبیه خودت زندگی می‌کنن برای مدیریت یه وبلاگ چند نویسنده‌ای!!!

شاد باشی و سلامت.

سلام آقا محسن

این کاری رو که گفتید دوست دارم ...

مینا جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:47 ب.ظ http://www.mohamadi-m.blogfa.com

کاش سهراب نمیرفت به این زودی ها دل پر از صحبت از این شاعر کاشانی بود...

ابوالفضل دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:28 ب.ظ http://abolfazl2321.persianblog.ir

با عرض سلام و احترام:
امیدوارم در تمامی امتحاناتت موفق باشی...
از همینجا هم خدمت پیمان عزیز عرض ادب دارم.
ایام به کام و موفق باشید.

سلام استاد گرامی

ممنون از حضور با ارزشتون

فریناز چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:01 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

چرا اینجا شکلک نداره؟
خب این قالب نظراتو عوض کن نازنین پسر....


خیلی به روزم...
هر وقت تونستی بیا...
میدونم الانه اوج امتحاناس ولی انگار نمی شه ننویسم...
دلم پره

سلام فریناز خانوم

زیاد از این کارا سر در نمی یارم

چشم ... اووووووووووووووووووووومدم

مریم پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:20 ب.ظ http://maryamtarin.blogsky.com

سلام میبینم که ما تازه اومدیم و شما رفتید

سلام

بر می گردم حتما !!! شما ؟؟؟؟

مسترخالیبند جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:04 ب.ظ http://mrkhaliband1.persianblog.ir/

سلام
خوبی
کجایی پس
تموم نشد این امتحاناااااااااااااااااااا

اپم

سلام مستر

هنوز که شروع نشده

اومممممدم

مریم شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ب.ظ http://maryamtarin.blogsky.com

سلام
بنده علاقه ای به هجویات ندارم
و البته طنز کجا و من کجا
آپم
دوست داشتید بیایید

سلام گرامی

قصد ناراحت کردنتون رو نداشتم

حتما ... اوووومدم

گل مریم شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:52 ب.ظ

این انصافه!!!!!!!!!! از سه سال پیش واسه امتحاناتتون رفتین مرخصی وبی و ما رو گذاشتین تو خماری :|

سلام گرامی

می دونم باید بیام آپ کنم

ولی دلم نمی یاد این همه این ترم درس خوندم ... آخرش رو خراب کنم

صوفی یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ق.ظ http://mohamadi-m.blogfa.com

نازنین پسر
شما تو دانشگاتون استادی به اسم حسینی یکتا ندارین؟ادبیاته
حتما جواب بده اگه ممکنه تو وبم
مررررررررررررسی

مریم پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:35 ب.ظ

سلام بر نازنین پسر گل. چطوری شما؟ امتحانا که اذیتت نمیکنه؟!!!!!

مرسی که همیشه به یادمی. همیشه شرمنده میشم.

موفق باشی. فیزیک ۲ پاس.

سلام گرامی

ان شا الله که پاس بشه

فریناز شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:07 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

سلام آقا رضا.حال شما؟خوبین؟چه خبر؟دیگه بیخبر گذاشتین ما رو ها....
با امتحانا چیکار میکنین؟همچنان در جنگید؟!
راستی آپم.قالبم رو هم عوضش کردم.وقت کردین یه سری بزنین
ممنون
موفق باشین

سلام گرامی

هنوز مشغول امتحاناتم

الان خدمت می رسم

مریم شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:41 ب.ظ

سلام

خوبی گرامی؟

وقت کردی یه سر بیا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.یعنی حتما بیاااااااااااااااااااااااااااااا

سلام گرامی

چشم ... اووووومدم

مـــینای فــردوس سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:49 ب.ظ

سلام.

فصل امتحانات شما چه قدر طولانیه! واسه ما که دقیقا دو روز بود! سوم و چهارم بهمن. اونم قرآن و وصایا!

زود فصل امتحانات‌تون رو به پایان ببرید. دیگه حوصله‌ی همایونی ما داره سر میره ها!!

با این همه تاخیر اگه معدل‌تون ۱۹.۹۳ نشه خیلی زشت میشه!!
در پناه خدا.

با سلام

نمی شه

فریناز جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:16 ق.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

سلام...حال شما؟
آپ میباشیم...شما هم که آپ نمی باشید....!!!!!

سلام گرامی

اوووومدم !!!

گل مریم شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:28 ب.ظ

{اسمایل قهر و قیافه و گله و این حرفا...}

سلام گرامی

به خدا هنوز امتحانام تموم نشده

گل مریم دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:06 ب.ظ

سلام نازنین
منم امتحانام تموم نشده! مثل شما فردا خلاص می شم:)

سلام

خدا رو شکر

مـــینای فــردوس جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:00 ب.ظ http://silveraster.blogsky.com

سلام.

شما نمی‌خواید یواش یواش از فصل امتحانات دور بشید و تشریف بیارید؟

حوصله‌ی همایونی ما سر رفت خب!

راستی تموم شدن سفر تبریک. از راه رسیدن ربیع‌الاول مبارک.

در پناه خدا.

فریناز شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 ق.ظ

سلام خوبین نازنین پسر؟
هنوزم که آپ نمیکنین انگار...
ما که داریم نا امید میشیم یواش یواش....

آپم ....تشریف بیارین

eshghe asemaani شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:13 ب.ظ http://www.bargesabz72.blogfa.com

salaam ,ba 10 upe jadid montazeretunaam

مـــینای فــردوس شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:14 ب.ظ

من جدا شرمنده ام! نمی‌دونم حواسم کجا بوده وقتی کامنت ثبت می‌کردم!

از بس همش توو فکر *سفر*م. به جای *صفر* نوشتم *سفر*!

به هر حال تبریک دیگه.

شاد زی فراوان. انشاالله به سلامتی خبرای خوش برامون بیارید. در پناه خدا.

فریناز دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:04 ب.ظ

سلام آقا رضا....
التماس دعا خیلیییییییییییییییییی...
البته واسه خودتونم دعا کنین منم دعا میکنم صلاح باشه

میگم خوشحالم بالاخره آزاد شدین از بند درسا...
امیدوارم همیشه شاد و سرحال و آروم باشین....

بازم میگم التماس دعا

سلام گرامی

خیلی ممنون

گل مریم جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:28 ق.ظ

بله!!! خدا حافظی موقت!!!

بــــــله ... بـــــــله ..... خداحافظی موقت !!

مریم شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:45 ب.ظ

سلام گرامی. خوبییییییییییییییی؟

دلم برات تنگ شد. کجایییییییییییییییییییییی؟ نکنه امتحانا بر تو غلبه کرده اند ایا؟

تینا جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:47 ق.ظ

سلام استاد حبیبی
پس چرا مطلب جدید نمی گذارید
ممنون یاد ما بودی
من مجبور شدم در این جا نظر بدهم به تاریخ 4/12/89
شادزی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد