نازنین پسر

ای نازنین پسر تو چه مذهب گرفته ای

نازنین پسر

ای نازنین پسر تو چه مذهب گرفته ای

سال نو مبارک

با سلام خدمت تمام خواننده های وبلاگ نازنین پسر 

  

پیشاپیش عید بزرگ و باستانی نوروز رو بهتون تبریک می گم 

 

ان شا الله سالی پر از موفقیت و شادکامی در پیش داشته باشید 

 

راستش من اینترنتم دچار مشکل شده و احتمالا تا بعد از تعطیلات درست نمی شه 

 

ولی قول می دم بعد از تعطیلات هم نتیجه گیری نظر سنجی رو بذارم و هم یه آپ جنجالی داشته باشم ! 

 

در پناه حق 

 

  

نظرات 13 + ارسال نظر
علیرضا پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 ب.ظ http://paradis.blogsky.com

سلام وبلاگ زیبایی دارید مایلید با هم تبادل لینک کنیم؟

سلام گرامی

!!!! نه ... اووومدم خوشم نیومد ....

در پناه حق

گل مریم پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:00 ب.ظ

سلام
عید شما هم پس پیش مبارک
آپ جنجالی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سلام گرامی

عیدتون مبارک

بله آپ جنجالی !!!

فریناز شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ق.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

سلام نازنین پسر وبلاگا
خوبین؟
ببخشید دیگه اگه سایمون سنگین شده...

منم پیشاپیش بهتون و به خانواده و خلاصه همه ی دوستان عسد 90 رو تبریک می گم

سال جدید خیلییییی سال خوبیه...اینو مطمئنم...یه حسی بهم میگه خیلییییییییییییییییییییی خوبه

راستی منتظر آپ جنجاااااااااااالیتون هستیما

فریناز شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 ق.ظ

راستی امیدوارم تو سال جدید این وبلاگتونم فعال تر بشه

مروارید عرفان یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:44 ب.ظ http://sadafe-darya.blogfa.com

سلام دوست خوبم [گل]

جشن فرخنده فروردین است / روز بازار گل و نسرین است !بهار

پر طراوت بر تو نازنین فرخنده و مبارک باد !

بامید اینکه در پرتو الطاف بیکران خداوندی روزهایت بهاری و بهارت

جاودانه باد !

تنبلها اینترنشان را برای بعد از تعطیلات میکذارند

من بازگشتم و بیصرانه انتظار قدوم مهربانت را دارم .

برایت آرزوی شادکامی و سربلندی و موفقیت روز افزون در این سال

نو دارم . بهترینها همراهت باد [لبخند][قلب]

فریناز شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:47 ق.ظ

سلام خوبین؟
امیدوارم روزای خوبی رو داشته باشین الان

شا د باشین و آروم همیشه نازنین پسر

کوله پشتی شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:00 ب.ظ

عطر نسیم آرزو از بلندای هستی وجود بر جان مشتاقی زمان، مبارک!

میثم - بچه های آسمان جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ب.ظ http://meysamss2004.persianblog.ir

سلام به دوست قدیمی خودم.
انشااله مشکل نت حل شه و بیای و بنویسی و ما فکر کنیم حداقل برای چند دقیقه

عیدت مبارک راستی.شرمنده انقدر دیر گفتم.مسافرت بودم.امیدوارم دهه 90 پر از چیزایی باشه که میخوای.

سلام میثم جان

عید شما هم مبارک ... شرمنده نیستم که بهت سر بزنم ....

هنوز مشکلم حل نشده ...

شما هم همچنین ...

مریم یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:03 ب.ظ

سلام گرامی. خوبییییییییییییییییییییییییییییییی؟

دیدم خبری ازت نیست. نگرانت شدم اومدم اینجا دیدم نه بچه خوبی هستی خودت اعلام کردی نیستی. اشکال نداره فدای سرت(اوج تعارف)!

ایشالا هر جا که هستی در پناه حق خوب و خوش و سلامت باشی.

گل مریم چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 ق.ظ

ما هنوز منتظر آپ جنجالی هستیم

سلام

من هم هنوز منتظر یه اینترنت درست درمون هستم

مـــینای فــردوس پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ق.ظ

سلام.

عید شما نیز هم بازم مبارک. سال نو پر خیر و برکت و عالی انشاالله.

آپ جنجالی کوو؟ نتایج نظرسنجی کوو؟

عجب...

در پناه خدا.

سلام ... درگیر کاری هستم ... اینترنت هم ندارم ....

فریناز جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ق.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

سلام
خوبین؟دیگه نیستین نازنین پسر!
تحویل نمی گیرین

بابا سال 90 خیلی سرتون شلوغ شده انگاری

خودتون چطورین
خوبین؟

سلام گرامی

خدا رو شکر خوبم .... ولی اینترنت ندارم ... الانم تو سایت دانشگاهم

سرم شلوغ که خیلی شده ... البته درس و از این حرفا ها !

ان شا الله اینترنتم وصل بشه هم آپ جدید می زارم و هم به همه دوستان سر می زنم

تینا دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:45 ب.ظ

سلام
استاد حبیبی
ای بابا کم پیدا در وبلاگ خودش ( اسم سرخپوستی)
خوبید شکر خدا ممنون از حضور گرامیتون
من هم سال نو رو به شما و خانواده تبریک می گویم
ببخشید نشد تو عید سر بزنم این اینترنت خونه همش یا دست آقامون ( همسر گرامیم) بود و یا پسر بزرگه دیگه به ما وقت ندادند می بینی روزگار رو بچه ها بزرگ می شند و همه چیو برا خودشون می خواهند
زندگی همینه و شیرینیش هم به همی چیزا
اینا رو گفتم زودتر دست به کار بشین و با اجازه مامان و بابا ... خوب دیگه ... عروسی و تشکیل زندگی جدید برا خودتون
منتظر آپ جدید هستیم.

سلام گرامی

راستش من اینترنت ندارم و الان هم توی کافی نت به سر می برم

ان شا الله هر موقع اینترنتم وصل بشه آپ می کنم

راستش تو فکر ازدواج هستم ولی هنوز نتونستم هم کفو خودم رو پیدا کنم

دعا بفرمائید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد