نازنین پسر

ای نازنین پسر تو چه مذهب گرفته ای

نازنین پسر

ای نازنین پسر تو چه مذهب گرفته ای

نظر سنجی ازدواج

این نظر سنجی صرفاْ برای مجردین نمی باشد

 

برای خانوم های محترم:    

لطفا برای هر مورد از موارد زیر گزینه مناسب را انتخاب نمائید ؟     

 الف) اصیل و خانوده دار بودن 

۱) دارای اهمیت      ۲) کم اهمیت     ۳) خودمون رو عشقه !! 

ب) مهربان و صمیمی بودن

۱) دارای اهمیت   ۲) کم اهمیت  

۳) اصلا چه معنی داره پسر مهربون باشه ... بعد ها کار دستمون می ده!! 

ت) با اخلاق بودن 

۱) دارای اهمیت    ۲) کم اهمیت      

۳) مرد باید یه مقدار بداخلاق باشه تا بشه ازش حساب برد !! 

ث) خوش کلام بودن

۱) دارای اهمیت   ۲) کم اهمیت 

۳) هر چقدر صحبتاش عامیانه تر بهتر !!  

ج) زیبا و آراسته  بودن

۱) دارای اهمیت   ۲) کم اهمیت 

۳) هر چقدر بدقواره تر بهتر ... حداقل زن دیگه ای بهش  نگاه نمی کنه !! 

چ ) خوش سیرت و با تقوا بودن

۱) دارای اهمیت  ۲) کم اهمیت 

۳) با دین و ایمونش چه کار دارم ... می خوایم زندگی کنیم!!   

 

‌ح) گرایش و طرز تفکر سیاسی 

۱) دارای اهمیت   ۲) کم اهمیت 

۳) هر چقدر درگیر کارای سیاسی باشه بهتر !!   

خ) سربازی رفتن آقایون 

1) دارای اهمیت  2) کم اهمیت 

3) اگه سربازی نرفته باشه ولی پسر خوبی باشه چرا جواب نه بدم ... با این بحران بی شوهری !!  ( مزاح بود جدی نگیرید ) 

د) شما کدامیک از موارد زیر را ترجیح می دهید؟ 

1) مشغول به تحصیل و بی کار بدون پشتیبانی مالی خانواده ( بین 19 تا 22 سال )

2) مشغول به تحصیل و بی کار با پشتیبانی مالی خانواده ( بین 19 تا 22 سال )

3) مشغول به تحصیل و دارای کار ( بین 19 تا 22 سال )

4) با سواد دکترا و دارای کار ( بیش از 27 سال سن )

5) با سواد کارشناسی ارشد و دارای کار ( بیش از 24 سال سن )

6) با سواد کارشناسی و دارای کار ( بیش از 22سال سن )

7) بی سواد و دارای کار با حقوق بالا ( سن نامشخص )    

ذ) اهمیت وضعیت مسکن 

1) ملک شخصی 

2) ملک استیجاری    

3) فرقی نمی کند

 

ر) تجملات در زندگی 

1) دارای اهمیت 

2) کم اهمیت 

3) در سایه قناعت است که انسان به کمال می رسد

در انتها دو سوال تشریحی:  

1- چقدر هم کفو بودن در موفقیت ازدواج تاثیر گذار است؟ 

2- چقدر شما به روزی رسان بودن خداوند اعتقاد دارید؟

  


 پ ن نازنین پسر: 

 

۱- سلام بر دوستان گرامی، از آنجایی نمی خواستم بدقولی کرده باشم:

 

با نظر سنجی در مورد ازدواج، ویژه خانوم ها در خدمتتون هستم. البته آقایون لطفا فقط تماشا کنن، فکر می کنم اگه راهنمایی نکنن بهتره 

 

این پست به مدت دو هفته بر روی وبلاگ می ماند و در انتها نتیجه گیری خواهد شد.     

( دلیلش هم اینه که راندمان نظرات وبلاگ همون هفته اوله !!! ) 

۲- در صورتی که معیار های بیشتری به ذهنتان می رسد ارائه نمائید یا حتی اگر هر کدام از معیار ها اشتباه است بگوئید.  

 

3- ببخشید که اکثر سوالات شبیه نظر سنجی آقایون هستش ... چون بعضی سوال ها مشترک بود برای خانوم ها هم مطرح کردم ... !!!

 

۴- فرا رسیدن ماه پر از شور و نشاط ربیع الاول را به تمام مسلمانان جهان تبریک می گویم.

نظرات 18 + ارسال نظر
ندا یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:16 ق.ظ http://www.neday-zendegi.blogsky.com/

مرسی از مطرح کردن سوالهل اما میشه بگی باید چه کنیم این سوالها را جواب چطوری بگیم به شما

سلام گرامی

هر کدوم از گزینه ها رو که به نظرتون درسته کامنت بگذارید

ممنون از نظرتون

مـــینای فــردوس دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:11 ق.ظ

سلام.

به به! چه عجب!!

شما خیلی حضورتون پر رنگ شده در سرزمین پیچیده! من چه جوری جبران کنم؟! خب یه کم جواب می‌دادید چی می‌شد مگه؟؟

راستی عیدتون هم مبارک شدیدا!

من توی نظرسنجی شما شرکت می‌کنم. به این ترتیب که میگم:
از سوال الف تا چ: گزینه‌ی ۱
سوال ح: اگه قرار نباشه نظراتش رو هی اعلام کنه به همه، کم‌اهمیت! چون خودم اصولا از سیاست فراری‌ام.
سوال خ: بستگی به سایر شرایط داره. ولی در کل خب اونم دوره‌ای هست که بالاخره تموم میشه. چه در حالت تجرد چه در حالت تاهل! البته برای آقایون در حالت تاهل خیلی ساده‌تر گرفته میشه!
سوال د: من فکر می‌کنم برای آقایان سن ۲۵ سال به بالا مناسب باشه. حالا تا اون زمان از نظر کار و تحصیل در هر سطحی که باشند هوش و عرضه‌ی خودشون رو نشون میدن!!
سوال ذ: آقای مهندس! توی این دوره‌زمونه هنوز اونایی که عروس و داماد دارن مستاجر هستند! چه حرفایی می‌زنیدا شما!
سوال ر: با تجمل موافق نیستم. اما با تزئینات منزل و اشیای لوکس در حد معقول و منطقی مطابق با سلیقه و شان طرفین شدیدا موافقم.

سوالات تشریحی:
۱) خب معلومه! خیلی!!
۲) این که بیشتر معلومه! خیلی!!

سلامت و سربلند باشید. در پناه خدای همایونی.

با سلام گرامی

از نظر زیباتون ممنونم

در پناه حق

parazit دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:11 ب.ظ http://nnef.ir

سلامی همراه با غم...
خیلی وقت بود که نه ما تونستیم بیایم سر بزنیم و نه شما وقت به روز کردن داشتید . ایامی که برای بچه های هسته ای چندان خوب نبود و با مرگ یکی از بهترین دوستانشون این تاریخ در ذهنشون ثبت شد . این رو نگفتم که ناراحتتون کنم فقط خواستم کسانی که این پیغام رو می خونن یه فاتحه ای بفرستن و این که یادمون باشه که مرگ چقدر به ما نزدیکه.
درباره ی این سوالایی که پرسیدین ، اگه پسر خوب باشه ، آقا باشه ، با ایمان باشه و البته با عرضه باشه مشکل حله دیگه . حالا خونه نداره ، کار نداره ، سربازی نرفته ،درسش مونده یا نه مهم نیست . خدا می گه شما ازدواج بکن من روزیتو زیاد می کنم ؛ و از اونجایی که دختر رحمت ، برای اون آقا پسر همین طوری رحمت می رسه ، دیگه چی می خواد از این بهتر ؟!!!
تجملات هم چندان مهم نیست حالا چی میشه مثلا عروسی نگرفت یا تو یه خونه کوچیکتر زندگی کرد ؟!! باور کنید زندگی دو روزه ، با هم بودن و خوش بودن مهمه ( نمی گم پول مهم نیست ولی میشه یه جوری باهاش کنار اومد . )

سلام گرامی

نظر قابل تاملی بود ... بسیار ممنون

در پناه حق

فریناز چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:33 ق.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااام...حال شما؟!
سفرسه ماهتون به خیر:))

زیارتتونم قبول باشه

خب الانه بریم سراغ قسمت شیرین ماجرا؛)

فریناز چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:42 ق.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

الف:۱
ب:۱
ت:۱
ث:۱
ج:۱
چ؛۱
ح:۲
خ:۳(شما هم این یکی رو جدی نگیرید:)))))!!! )
د:۵(البته به اقتضای این زمان!)
ذ:به این یکی یه گزینه ۳ اضافه کنین که فرقی نمی کند!
ر:۳

به جفتش گذشته پاسخ داده ام....

رجوع شود به نظرات قبلی:)
خدا میگه از شما حرکت از من برکت...
پس نمی شه گفت تو بشین و راحت بادتو بزن تا خدا روزیتو بیاره در خونتون!
انسان تماما از تلاشه و کارو کوشش
هر چه بیشتر تلاش کنه بیشتر به نتیجه میرسه

تعمت های خدا به صورت تصاعد هندسی بخمون عطا میشه....

شاد وآروم باشین همیشه

سلام فریناز خانوم گرامی

از نظر زیبا و ارزشمندتون تشکر

گزینه فرقی نمی کند هم بنابر پیشنهاد شما اضافه شد

در پناه حق

گل مریم چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:13 ق.ظ

سلام D:
چه عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
الف) 1
ب) 1
ت) 1
ث) 1
ج) 1
چ) 1
ح) 1
خ) 1
د) 5 ( این موارد به نظرم کمی ناقص اومد :دی)
ذ) 1
ر) 2
تشریحی ( انگاری امتحانه:دی)
1- مثل جوابم تو نظرسنجی قبلی :دی
2- اعتماد که دااااااااااااااریم ولی کار از محکم کاری عیب نمی کنه!

سلام گرامی

دیدید بالاخره نوبت شما هم رسید

یه چیزی بگم ناراحت نشید ... شوهر شما خیلی ایده آله !

البته خوبه که ایده آل گرا هستیدا

اگه کسی رو با این شرایط پیدا کردید ما تو فامیل دختر خوب کم نداریما

در پناه حق ... خوب و موفق باشید

فریناز چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:20 ب.ظ

شما که هنوز عوضش نکردین!!

سلام ... هنوز وقت نکردم !

پ ن بعد از چند قیقه : انجام شد !!!

آقا محسن سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:06 ق.ظ http://nadaram//

سلام آقا رضا،

چطوری مرد بزرگ؟

رضا جان، خاطرت هست گفتم برنامه داریم برای مدیریت یه وب‌سایت گروهی؟ متأسفانه دوستان همکاری نکردن و به هم خورد.

راستی، چه حال و احوال؟
اوضاع درس و زندگی چطوره؟

هنوز عزب موندی؟ نمی‌خوای یه حرکتی بزنی که ما هم به یکی از این مهمونی‌های "به صرف شیرینی و شام" دعوت بشیم ؟

بابا بجنب پسر. داره دیر می‌شه ها.

سلام آقا محسن گل

راستش هنوز به اون همسر آینده ای که می خوام نرسیدم

تو که لالایی بلدی چرا خودت خوابت نمی بره !

اگه خبری شد بهت ایمیل می زنم و دعوتت می کنم

دعا بفرمایید

مریم جونت!!!!!!!!!!!!!! پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:59 ب.ظ

سلام گرامیییییییییییییییییییییییییییییییی

منم. میدونم خوشحالی!!!!!!!!!!۱

گرامی اینکه دیگه نظر سنجی نمیخاد همه آدما چیزای خوب و دوست دارند

سلام گرامی

چی شده اینقدر شادید ؟؟؟؟ ... راستش من الان دقیقا به این شکل در اومدم

کلا موفق باشید

سید جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ق.ظ http://labgazeh.ir


سلام نازنین پسر عزیز
مدتها بود توفیق حضور نداشتم..
امروز هم آمدم که نق بزنم و با مشاوران دیوانه دعوا کنم..
براتون آرزوی توفیق دارم
شاد باشید

سلام بر سید گرامی

من که نفهمیدم چی شد ... ولی ممنون از حضورتون

مـــینای فــردوس سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:30 ب.ظ

سلام.

میشه حالا یه پست دیگه آپ کنید؟

حوصله‌م سر رفت خب! هی میام اینجا همینو می‌بینم، صفحه رو می‌بندم و میرم!

آفرین. در پناه خدا.

سلام گرامی

متاسفانه مشغله هام خیلی زیاد شده ... تصمیم داشتم آپ کنم ولی تا دو شنبه بعیده آپ کنم

در پناه حق

سید چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:09 ب.ظ http://labgazeh.ir

سلام

من هیچ نظری ندارم.. یعنی نمی تونم داشته باشم


ولی داشتم فکر می کردم
که اگه پنج تا پا داشتیم چی می شد؟

سلام گرامی

از اینکه نظری ندارید ممنون

خدا عاقبت همه ما را ختم به خیر بگرداند

گل مریم جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:31 ب.ظ

سلام
بازم که شما رفتین غیبت کبری!!! بابا نتیجه رو اعلام کنید دیگه!وای این شکلکا رو نگاه کن

سلام گرامی

من نرفتم غیبت کبری ... اثاث کشی داشتیم ! ... هم مادی ... هم معنوی ... !!!

وقت کنم و یه اینترنت پر سرعت گیرم بیاد چشم نتیجه رو هم می گذارم ...

از شکلک ها هم ممنون

در پناه حق

یاس شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:26 ب.ظ http://www.shabnam.blogfa.com/

سلام دوست گرانقدر...

بابت تاخیرهام می بخشید...

من که متاهلم پس دیگه نیازی نیست از این گزینه ها انتخاب کنم

اما دلم می خواد بگم چه گزینه هایی از نظر من خوبه.

الف) اصیل و خانوده دار بودن
۱) دارای اهمیت

ب) مهربان و صمیمی بودن

۱) دارای اهمیت به شرطی که با خود همسر اینقدر مهربان و صمیمی باشه

۳) اصلا چه معنی داره پسر مهربون باشه ... بعد ها کار دستمون می ده!!
ت) با اخلاق بودن

۱) دارای اهمیت

ث) خوش کلام بودن

۱) دارای اهمیت

ج) زیبا و آراسته بودن

۱) دارای اهمیت

چ ) خوش سیرت و با تقوا بودن

۱) دارای اهمیت

‌ح) گرایش و طرز تفکر سیاسی

۱) دارای اهمیت

خ) سربازی رفتن آقایون بلااخره که سربازی میره اگه نره نه از شغل خبریه نه از ازدواج این سربازی هم مشکل اساسی شده برای جوونها ۲ سال از عمر با برکتشون رو باید برن سربازی

د) شما کدامیک از موارد زیر را ترجیح می دهید؟
4) با سواد دکترا و دارای کار ( بیش از 27 سال سن )

ذ) اهمیت وضعیت مسکن

1) ملک شخصی

ر) تجملات در زندگی
2) کم اهمیت

آخییییییییییییییش تمام شد

تشریحی رو دیگه از نفس افتادم...

سلام گرامی

خواهش می کنم ... همین که اومدید یه دنیا ممنون

و ضمن اینکه گفتید متاهلید هم خوب بود ... نشون میده با یه دید حقیقی به موضوع نگاه کردید

ولی خدائیش شما خانوما خیلی ایده آل گرا هستید ....

به این پاستوریزه ای و خوبی پیدا نمی شه ... شایدم کمیاب باشه ...

در پناه حق ... خوب و شاد باشید

گندم شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:52 ب.ظ http://www.g0t0d0.blogfa.com

سلام وبلاگ جالبی داری به منم سر بزن خوشحال میشم

سلام غریبه ی گرامی

خوش اومدید ... پس نظرتون کوش ؟؟؟؟

من می یام ولی قول نمی دم خوشم بیاد !!!

گندم چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ق.ظ http://www.g0t0d0.blogfa.com

سلام اقای نازنین پسر!!!اون متن تموم واقعیت ها رو بیان کرده بود نه تاثیرماهواره بود و نه چیز دیگه...شما به عنوان دانشجوی این مملکت که بهتربایدازاین اتفاقات خبرداشته باشین!منم قبول دارم که باید از خودمون شروع کنیم اما وقتی اتحادو وحدتی نیست چه فایده ای داره...شهری که همه مشکل رادر کسی دیگر میجویند...و کسی به فکراصلاح ان نیست....درضمن نظرات شماتاییدشدهردوتاش!!!ممنونم ازاینکه به ما سرمیزنی.

سلام گرامی

من به عنوان یه دانشجو خیلی چیزای فجیع تری از اون چیزی که شما گفته بودید رو می بینم ولی بازم می گم که همش به خاطر بی دینی و لاقیدی مردمه ...

خیلی ممنون از این که پیگیرید ... در پناه حق

parazit چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:40 ب.ظ http://nnef.ir

سلام!
مثل این که این اثاث کشی حسابی بوده،بابا چند وقته...
با نظرتون موافقم " به این پاستوریزه ای و خوبی پیدا نمی شه ... شایدم کمیاب باشه ... " واقعاً که گل گفتید.
راستی یه چیز دیگه ، شما که برای پست قبلی نتیجه گیری کردید خودتون پسر بودید ، حالا تکلیف نظر سنجی خانم ها این وسط چی میشه ؟!!!!!وقتی نویسنده و نتیجه گیرنده یه آقاست اگه حقی این وسط پایمال بشه کی جواب میده؟!!!!!!

سلام گرامی

ممنون از نظرتون

راستش نمی شه عدالت مطلق بر قرار کرد و همه ممکن الخطا هستیم ... پس اگه آمار یه مقدار دارای خطا بود به بزرگواری خ.دتون ببخشید

سعید پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:25 ب.ظ http://www.jade-abrisham.com

وبلاگ جالبی داری . ممنون میشم یه سری بهم بزنید . او اگه دوست داشتید منو با "جاده ابریشم " لینک کنید

سلام گرامی

سر زدم ... زیاد خوشم نیومدم ... به نظر علمی بود ... من به فرهنگ بیشتر علاقه مندم !

در پناه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد