نازنین پسر

ای نازنین پسر تو چه مذهب گرفته ای

نازنین پسر

ای نازنین پسر تو چه مذهب گرفته ای

نظر سنجی ازدواج

این نظر سنجی صرفاْ برای مجردین نمی باشد

 

برای آقایان:    

لطفا برای هر مورد از موارد زیر گزینه مناسب را انتخاب نمائید ؟    

 الف) اصیل و خانوده دار بودن 

۱) دارای اهمیت      ۲) کم اهمیت     ۳) خودمون رو عشقه!!

ب) مهربان و صمیمی بودن

۱) دارای اهمیت   ۲) کم اهمیت  

۳) مگه می شه دختری پیدا کرد مهربون نباشه!!

ج) با اخلاق بودن 

۱) دارای اهمیت    ۲) کم اهمیت      

۳) با چند تا کتاب روانشناسی، اخلاقش رو هم درست می کنم!!

د) خوش کلام بودن

۱) دارای اهمیت   ۲) کم اهمیت 

۳) اصلا چه معنی داره دختر حرف بزنه !!

ه) زیبا و آراسته  بودن

۱) دارای اهمیت   ۲) کم اهمیت 

۳) با یه ساعت آرایش هم می شه قیافه خوشگل داشت !!

و ) خوش سیرت و با تقوا بودن

۱) دارای اهمیت  ۲) کم اهمیت 

۳) با دین و ایمونش چه کار دارم ... می خوایم زندگی کنیم!!   

‌ز) گرایش و طرز تفکر سیاسی 

۱) دارای اهمیت   ۲) کم اهمیت 

۳) این گزینه به علت دارا بودن حرف های ناشایست حذف شد!! 

در انتها یه سوال تشریحی: چقدر هم کفو بودن در موفقیت ازدواج تاثیر گذار است؟

  


 پ ن نازنین پسر: 

 

۱- سلام بر دوستان عزیز و گرامی 

 

با یه نظر سنجی در مورد ازدواج ویژه آقایون در خدمتتون هستم ( در پست بعدی ویژه خانوم هاش هم می ذارم. ) البته خانوم ها هم می تونن آقایون رو راهنمایی کنن

 

این پست به مدت یک ماه بر روی وبلاگ می ماند و در انتها نتیجه گیری خواهد شد.    

۲- در صورتی که معیار های بیشتری به ذهنتان می رسد ارائه نمائید یا حتی اگر هر کدام از معیار ها اشتباه است بگوئید. 

 

۳- در صورت بدیهی بودن جوابها هم شک نکنید ... انتخاب کنید  

 

۴- فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) بر تمام شیعیان جهان تسلیت باد.

نظرات 38 + ارسال نظر
فریناز شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:49 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

سلام...که اینجوریاست!!!!!پس ما باید تا یک ماه دیگه انتظاربکشیییییییییم.....
خب اول از خانوما را میذاشتین...!!!!!

راستی معیار اصلیش هموم هم کفو بودنه.....حضرت محمد خطاب به علی و فاطمه فرمودند:شما هم کفو هستید....

اینم یه راهنمایی بود واسه آقایون گرامی....
موفق باشین آقا رضا

سلام فریناز خانوم

دعوتتون کرده بودم که از نظرات شما هم استفاده کنم

در پناه حق

میثم - بچه های آسمان یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:22 ق.ظ http://meysamss2004.persianblog.ir



سلام به رضای عزیز.
آقا بنگاه ازدواج و همسر یابی راه انداختیا! :))))))
جواب سوالت از نظر من:

بذار جواب ندم!چیزای خوب رو همه دوست دارن!
فقط در مورد دو سوال یکم نظری که دارم تو گزینه ها نیست...

اولیش زیبا و آراسته بودن که بنظرم مرتب بودن مهمه تا حدی.چون زیبایی تا حدی سلیقه ای هست و چهره ها هم در گذر زمان تغییرات زیادی میکنه.

دومیش خوش سیرت و با تقوا بودن که بنظرم سلیقه ها شبیه باشه مهمه.یعنی از نظر اعتقادات تو یه سطح باشن.
البته اینها با دید ایده آل گرایی گفته میشه اما در عمل از یه سری معایب چشم میپوشند و یه سری حُسن ها واسه آدمها بیشتر مهم میشه.

در مورد سوال تشریحی ات هم بگم که طبیعیه که هرچقدر شباهت ها زیادتر باشه بهتره.
البته نظر شخصی خود من اینه که یه کمی تفاوت هم میتونه کار رو جالب کنه.اما نه تفاوت در یه سری مسائل مهم که خط قرمز واسه یه طرف حساب میشه.

سلام میثم جان

ممنون از نظر زیبات عزیز

آقا محسن یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:42 ق.ظ http://ethics.itew.ir/

سلام آقا رضا؛

نظرات من اینه:

الف: 1
ب: 1
ج: 1
د: 1
ه: 1
و: 1

پاسخ سؤال تشریحی: در کل اگه همینایی که توی خطوط بالا نظر دادم رو داشته باشه دختر خانمه، یعنی اینکه هم کفو منه !!!

شوخی کردم.

اما جدّی‌ترش این می‌شه:

هم کفو بودن یه معیار کلّی و با حدود نامشخص هستش (یعنی هم کفو بودن یه عبارت "خوش‌تعریف" نیست. دوستانی که IT‌ می خونن، می‌دونن خوش‌تعریف یعنی چی. یعنی چیزی که مرز و حدودش کاملا واضح و مشخص نباشه) بنابراین شما باید بگردی و فردی رو که بیشترین کفویت رو باهات داره پیدا بکنی.

اینایی که از الآن به بعد می‌نویسم نظر شخصی منه و ممکنه از نظر دیگران ترتیب اولویت‌هاشون متفاوت باشه.

قبل از هر چیز عقاید و مذهب اون فرد مهمه. که از نظر من عقیده‌ی فرد سازنده‌ی اخلاقش هم هست و باید اخلاق خوب رو در ایمان خوب دختر خانم پیدا کرد.

بعدش خانواده و اصالتش و بعد از اون قومیت و فرهنگش.

سطح مالی دو تا خانواده یه معیار دیگه از کفویت هستش که خیلی هم مهمه. به نظر من پسر باید کمی از دختر خانم توی این مورد بالاتر باشه.

زیبایی ظاهری برای آقایون معیار مهمتریه تا برای خانم‌ها. البته این دوره و زمونه مثل اینکه دختر خانم‌ها هم به جای اینکه دنبال مرد باشن دنبال یه موجود زیرابرو برداشته و کمر باریک می‌گردن! در هر حال دختر و پسر باید از لحاظ ظاهر هم هم‌کفو باشن.

معیار میزان تحصیل هم یکی دیگه از موارد هم‌کفو بودنه برای خیلی‌ها.

البته برای خود من، علاوه بر محجوب بودن و عفت و حیای دختر خانم، حجابش هم خیلی مهمه و جزو اولین معیارهام برای ازدواج هستش. اعتقاد دارم که دختر خانمی که چادر رو به عنوان حجاب انتخاب نکرده باشه، نمی تونه گزینه‌ی مناسبی برای من باشه. چون معتقدم شرایط امروز جامعه‌ی ما ایجاب می‌کنه که دختر مؤمنه و متعهد، چادری باشه و لا غیر ... اونم نه از این چادرهای جلف و بی‌فایده‌ی ملی و لبنانی و عربی و ... چادر اصیل ایرانی که باید به دست گرفتش و رو گرفت باهاش از تمام چادرها بهتر و پوشش کامل‌تری هستش.

فرزند دار شدن و تعداد فرزند ...
زندگی داخل و یا خارج از کشور ...
کار کردن خانم و محیط کارش ...
میزان توقعات خانم ...
مصرف‌گرا بودن و یا تجملاتی بودن یا نبودن خانم ...
قد خانم نسبت به همسر ...
تفکرات و عقاید سیاسی خانم (که خیلی خیلی هم مهمه. مخصوصا در این دوران که سیاست ما مردم رو کاملا به دو دسته‌ی مجزا از هم تقسیم کرده)...

و معیارهای دیگه‌ای که الآن باید بیشتر فکر کنم تا به خاطرم بیاد چون دارم فی‌البداهه می‌نویسم ...

بازم ممنون بابت نظرسنجی شما.

پیشنهاد: نظر سنجی رو از طریق ابزارهای مخصوص این کار که در وب‌سایت وب‌گذر و یا وب‌سایت‌های مشابهش وجود داره اگر درست کنی بهتره آقا رضای نازنین ...

سلام آقا محسن گل

خیلی ممنون از نظر زیبا و درست و به جا و ....

در اینجا این نکته قابل تامله که اعتقادات شما کپی پیست بنده هستش ...

در مورد انتهای کلامتون هم به نظرم پویایی این گونه نظر سنجی بیشتره !!!

در پناه حق

ندا یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:55 ق.ظ http://www.neday-zendegi.blogsky.com/

پس ما چی مرد سالاری حاکم کردیها

سلام گرامی

نه دیگه ... شما هم به موقش ... در ضمن راهنمائی بفرمائید

توت فرنگی یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:16 ق.ظ http://tootneveshte.blogsky.com/

سلام
جالبه...امتیاز می دید بعد تحلیل می کنید...بر چه مبنایی؟

سلام گرامی

بر مبنای حرف صحیح و منطقی و حرفی که بوی اسلام بده ...

آقا محسن یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:54 ب.ظ http://ethics.itew.ir/

سلام مجدد؛

توی نظر قبلی فراموش کردم بگم از نظر من چقدر هم کفو بودن تأثیر گذاره ...

اینجا تکمیل می‌کنم نوشته‌هام رو:

از نظر من خیلی تأثیر گذاره. یعنی نمی‌شه دو نفر با هم زندگی بکنن اما حداقل‌های کفویت رو نداشته باشن.

موفق باشی

سلام مجدد

باز هم زیبا فرمودید

حسن یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:23 ب.ظ http://seemore.blogfa.com

سلام

خدا خیرت بده و خسته نباشی انصافا . بعدم تنبلیه دیگه . خودت به بزرگیت ببخش .
و اینکه خب وارد شدن تو این وادی همچین یه کم خطرناکه . یهو دیدی آدم دست و پاش گیر کرد . والا .

ویژگی ها عوامل موثرین ولی اون چیزی که اصل کاریه اینه که ترکیب اینا چیزی باشه که با اون مجموع ویژگی هات جور در بیاد .

سلام حسن آقا

ممنون که سر زدی و ممنون از نظر زیبات

گل مریم یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:42 ب.ظ

سلام
اولا چرا اولی ۱ ۳ ۴ هستش!!!
دوما! به نظر من اصلا گزینه های خوبی نذاشتین! معلومه خیلی ها گزینه های ۱ رو انتخاب می کنن! منظورم اینه که طرح جواب هاتون اصلا زیرکانه نیست!‌ منم جای هر گل پسری باشم سریع میگم:۱ ۱ ۱ ...!!!
یعنی غیر از این نمی تونه باشه! معلومه خانواده ی اصیل و خوب مهمه! معلومه همه دنبال دخترای شوخ و صمیمی هستن!
معلومه همه دنبال دختر با اخلاقن! الای چند درصد محدود جامعه،‌ که یا شیطان پرستند،‌ یا مخاطب شما نیستن!
خوش کلام بودن و زیبایی و آراستگی هم که رو شاخشه! هیچ پسری نمی تونه ازش بگذره! حتی تو روایات داریم که زنان زیبا به همسری انتخاب کنید! (تا بعدا دلتون نسوزه:)‌ )
با تقوا بودن نکته ی خوبیه که خیلی ها تو جامعه به دنبالشن، خیلی های هم گزینه ی ۳ رو انتخاب می کنن! اینم بر میگرده به جامعه ی دو قطبی ما!
در کل می تونستین جواب های بهتری براشون در نظر بگیرین!

واما جواب سوال تشریحی: اون قدر مهمه که فکر می کنم همه ی شرایطی رو که مطرح کردین و یا از قلم انداختین رو تو خودش مستتر کرده! لازم به ذکره که همیشه استثناهایی وجود دارن که البته عقل حکم می کنه زیاد روشون حساب نشه!

سلام گرامی

در مورد اولا بگم که اشتباه تایپی بوده

در مورد دوما اتفاقا اشتباه فهمیدید خیلی زیرکانه بوده ... برای اینکه می خواستم ببینم آیا کسانی هستند که با گزینه ۱ مخالف باشن یا نه

کلا از نظر زیباتون ممنون

گل مریم یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:38 ب.ظ

بازم میگم اصلا زیرکانه نبود! خودتون گفتین راهنمایی! درسته؟! :)
میشه حق استفاده از این اسمایلا رو به خواننده هاتون هم بدین؟!

نظر لطف شماست

بلد نیستم

محمود جودکی دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 ق.ظ http://jodaki.blogsky.com

سلام
چند نکته
شما باید به علم جامعه شناسی آگاه باشید و تا حتی بعضی از اساتید جامعه شناسی هم در طراحی یک چنین سوالاتی درمانده اند و بهتره پاتونو از کفش ایشان در آورید چون این کار ( نظر سنجی)خود علمی بزرگ و نیازمند تحقیقاتی جامع می باشد و با طرح چند سوال از طرف شما یا من نوعی و آن هم از روی شکم (ببخشید صریح میگم) این بزرگ اتفاق نمی افتد پس زحمت بکشید اول دامنه مطالعات خود را افزایش داده سپس از روش اساتید بزرگ این رشته که در کتابی( که نامش الان یادم نیست ولی بعدا بهت میگم ) موجود هست استفاده نمایید
کار هر بز نیست خرمن کوفتن گاو نر میخواهد و مرد کهن
باز هم ببخشید که اینقدر با صراحت نوشتم

سلام محمود جان

صراحتت همه رو کشته

ولی یه نکته ای رو بگم که اگه قرار باشه همه چی رو کسی از اول کامل بلد باشه که دیگه کسب علمی باقی نمی مونه ...

در ضمن من یه مدت طولانی هستش که در مورد ازدواج دارم تحقیق می کنم و کشکی کشکی پست نذاشتم

دکترسیدمیثم دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:28 ق.ظ http://www.masihayedel.blogfa.com

سلام منم با گزینه های 1 موافقم
آقا رضای گل خوب با یه پست مشاوره کاملا رایگان دریافت میکنی !
انشاالله یه همسر خوب گیرت بیاد که نردبان ترقی همدیگه باشید به نظر من این یه اصله دوستانی داشتم که همون یه جو اعتقادات و پیشرفتی که داشتن بعد ازدواج بر باد فنا رفت والبته بالعکس هم...

سلام سید جان

یه سری به قسمت معرفی خودم! بزنید متوجه می شید دقیقا منظور من از وبلاگ نویسی چیست

امیدوارم ازدواجم مبنای پیشرفت زندگیم باشه

تینا دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:41 ق.ظ http://matin121.persianblog.ir

سلام
استاد حبیبی
نازنین پسر مامان و باباش
حالتون خوبه الحمدلله و انشاءالله فکر کنم سنگه خورده به سرتونو و می خواین دست به کار ازدواج بشیدا چون رشته مهندسی کامپیوتر هیچ ربطی به این همه صغرا و کبرا برای گذاشتن مطالبی درباره ازدواج تو پستا نداره نه ( شوخی)
خوب انشاءالله کی شیرینی می دید به ما ( فقط نون خامه ای )
اما روی همرفته فقط هم کفو بودن مهمه و مابقی بستگی به طرفین و سلیقه هاشون داره من کرد قد بلند و بسیار زیبایی رو تو فلکه دوم تهرانپارس دیدم که دست تو دست یه دختر سیاه سوخته کم مکی که هیچیش از نظر ما زیبا نبود با قدی که به نصف کمر اون آقا هم نمی رسید دیدم که دوستم محض کنجکاوی ازشون پرسید چندسال ازدواج کردید و جالب بود ده سالی می شد و خیلی هم خوشبخت بودند و صادق و صداقت رو از چشماشون می دیدی .
پسرم مبارکه که به فکر ازدواج اوفتادی ( شوخی)
موفق و شاد شادزی

سلام استاد گرامی

راستش یه چند سالی هست سنگی به سرم خورده که به فکر ازدواجم و تحقیق می کنم

در مورد شیرینی هم بگم مورد مناسب پیدا نشده ... هر موقع پیدا شد چشم

موافقم ... کفویت خیلی مهمه

حاج علی دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:08 ب.ظ http://akherat.persianblog.ir

سلام بر نازنین پسر
راستش میخواستم نظر بدم دیدم با توجه به مجرد نبودن ممکنه حمل بر تقلب کنید و نمره درستی بهمون ندید!
لذا بهتر دیدم در مورد سوال اخر کمی توضیح بدم
هم کفو بودن بر خلاف برداشت غلط بسیاری از مردم فقط مربوط به مباحث اقتصادی نیست .
مباحث مهمی چون فرهنگی ُ اعتقادی اجتماعی و دینی از جمله مباحث بسیار مهم در حوزه هم کفو بودن است که عموما مغفول مانده است .
بر همین اساس متاسفانه بخش اعظمی از خانواده های در حال طلاق را خانواده های غیر هم کفو تشکیل می دهند .
البته فراموش نشود که هم کفو نبودن فقط یکی از دلایل طلاق در جامعه امروزی ماست که منشا اختلاف و نهایتا موجب جدائی زوجین می شود .
برخی معتقدند که اگر با فلانی ازدواج کنی در مسیر زندگی میتوان فرد را تغییر داد . در حالیکه در برخی امور احتمال تغییر در رفتار محال است . چرا که گاهی انجام برخی حرکات و بیان برخی مسائل صرفا بر اساس فرهنگ جاکم بر خانواده فرد بوده و براحتی تغییر پذیر نخواهد بود .
بخاطر دارم پسری با دختری که دارای پوشش مانتو بود ازدواج کرد در حالیکه بشدت مشتاق چادری بودن همسرش بود . بعد از اختلاف و جدائی از وی پرسیدم چرا با توجه به نگاهی که داشتی با این فرد ازدواج کردی . وی براحتی گفت : برنامه ام بود تا بتدریج او را چادری کنم اما نشد !
در هر حال باید این موضوع بیشتر مورد توجه قرار گیرد چرا که میتواند منشا ارامش و یا نا ارامی خانواده ها باشد .
موفق و سربلند و سرفراز باشید

سلام حاجی

گفتم که نظر سنجی فقط مربوط به مجردا نبود

ولی در کل نظر زیبا و در عین حال دقیقی فرمودید


تشکر

یک بهانه سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:32 ب.ظ http://yekbahaneh.blogfa.com

سلام بر نازنین پسر
حسب الامر شما
********************
الف) اصیل و خانوده دار بودن
۱) دارای اهمیت

ب) مهربان و صمیمی بودن
۱) دارای اهمیت

ج) با اخلاق بودن
۱) دارای اهمیت

د) خوش کلام بودن
۱) دارای اهمیت

ه) زیبا و آراسته بودن
۱) دارای اهمیت

و ) خوش سیرت و با تقوا بودن
۱) دارای اهمیت

چراکه ازدواج یک امری کاملا دارای اهمیت است !


************************************
اگر منظور از هم کفو بودن در اول ازدواج است موثر نیست و اگر این هم کفوی تا ادامه زندگی ادامه داشته باشد بسیار موثر

اما این گزینه ها ناکافی و نظر سنجی ما را به جایی نمی رساند.
چون نظام ارزشهای انسانها کاملا متفاوت بوده و دامنه تغییرات آنها بسیار گسترده تر

برایتان آرزوی ازدواجی بی درد سر را ازخداوند منان خواهانم

ارادتمند

جوشقانی

سلام استاد جوشقانی

احسنت بر شما که زیبا فرمودید

راستش اگه ناقصه به بزرگواریتون ببخشید ... گفتم اگه بازم گزینه ای به نظرتون می رسه بگید

در ضمن ممنون از دعاهای خیر شما

فریناز چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

سلام هنوز که نوبت ما نشده !!!!

نتایج نظرسنجی :
۹۷.۷٪به ک
گزینه های ۱ رای داده اند....
۸۹.۹٪هم هم کفو یودن را شرط اصلی دانسته اند.....

خب پروندشو بستسم تا نوبت ما هم بشه زودتر.....
ولی نظر مریم گلی جون کپی پیست منم بود.....

سلام گرامی

عجله داریدا !!! امیدوارم تو زندگیتون اینقدر عجله نداشته باشید

صبر کنید

یه ماه هنوز نشده

فریناز پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:24 ب.ظ

سلام ببخشید که خبر نکردم....
خیلی سرمون شلوغه...فردا مامان بابام از مکه میان...
ولی خب دلم نمی یومد آپ نکنم.....

باشه امیدوارم که طاقت بیارم و صبر کنم......

سلام

خواهش می کنم ... مبارکه !!!

گل مریم پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:48 ب.ظ

سلام گرامی
این عید سعید رو بهتون تبریک میگم. شاد باشید:)))

سلام گرامی

هنچنین بر شما مبارک باشه

هوفوپ پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:27 ب.ظ

کیه ک از 1 بدش بیاد؟کی واقعا؟اصن شما همچین دختری پیدا کن من جای پسرا میگیرمش:d

سلام گرامی

ولی اوضاع احوال جامعمون اینو نمی گه

سینا پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:38 ب.ظ http://omide-ma.blogsky.com

سلام و هزاران درود بر شما
از دغدغه زیاد شما بابت مسائل جوانان صمیمانه تشکر می کنم.
الف)1
ب)1
ج)1
د)2
ه)1
و)1
در انتها یک نکته را باید بگم که انتخاب درست زمانی صورت میگیره که از روی عق باشه و نه احساس.فعلا که ما در شرایطش قرار نگرفتیم شاید انتخاب ما در اون شرایط با حالا فرق کنه.
یک گزینه هم من می خوام اضافه کنم که شاید از نظر برخی ها زیاد مهم نباشه.ولی گرایش سیاسی و نوع تفکر در امور سیاسی هم می تونه مهم باشه

سلام گرامی

نظر زیبایی بود ... بله من هم موافقم که می تونه طرز تفکر سیاسی هم دخیل باشه

در پناه حق

مـــینا پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:01 ب.ظ http://silveraster.blogsky.com

سلام آقای گرامی.

از بس سرتون شلوغه گفتید ۱ ماه می‌مونه!! بهونه آوردید.

اشکال نداره. موفق باشید!

سلام مهندس گرامی

خوب راستش هم می شه گفت بهونه بود و هم می شه گفت نه!

می خواستم تا اون جایی که می شه نظر جمع آوری کنم ... برا همین بازه زمانیش رو طولانی کردم ...

در ضمن درسام زیاده ...

آقا محسن پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 ب.ظ http://ethics.itew.ir/

سلام؛

پس قصد نظر جمع کردن داری شیطون !!!

من که سالهاست تعداد نظرات دو رقمی برام رویا شده ...

:دی

اوه اوه گفتی درس ... عجیب درس نمی‌خونم من این ترم ...

در مورد بازه‌ی زمانی هم یه کم تخفیف بده برادر. 1 ماه تو دنیای سایبر به اندازه‌ی هزارها ترابایت محتوا تولید می‌شه. حیفه شما 1 ماه وبلاگ رو بخوابونی ...

شاد باشی و سلامت و سربلند

سلام گرامی

راستش سرم خیلی شلوغه نمی رسم آپ کنم ...

مروارید عرفان جمعه 5 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:06 ب.ظ http://sadafe-darya.blogfa.com

سلام دوست خوبم

مطلب عمیق و جالبی را مطرح گکرده ای . تمام سئوالها را بررسی کردم ! خیلی از آنها بنظر من مشترک است و هردو شریک زندگی باید پاسخ دهند .
منتظر پست بعدیت هستم . موفق باشی

سلام گرامی

ممنون از نظر زیباتون

مریم شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:21 ب.ظ http://www.cassper.blogsky.com

سلام گرامی. ببخش میدونم خیلی دیر اومدم.خوبیییی؟

به نظر من و طی تجربه های شخصی معیارهای هر کسی واسه ازدواج متفاوته. البته بعضی معیارها بین اکثر مردم مشترکند. مثل همین هم کفو بودن خانواده هاست که معیار خیلی مهمی هستش.

هم سطح نبودن خانواده مشکلات زیادی رو بوجود. یه فامیل دور ما با یه خانواده ای وصلت کردن که سطحشون بالاتر از اوناست . بخاطر همینم خونه و ماشینشون و عوض کردن. حتی طرز برخورد و لباس پوشیدنشونم تغییر کرده!!!!!!!!!!!

واسه هر تولدی یا عیدی خدا تومن خرج میکنند. به نظر من اصلا این چیزا خوشبختی نمیاره

من به شخصه معتقدم باید خانواده هم سطح باشند تا مثل فامیلامون مجبور نباشیم نقش بازی کنیم.

ادم باید خود واقعیش باشه.

سلام گرامی

خواهش می کنم ... منتظر نظرتون بودم ... بله کاملا موافقم ... منظورتون همون صداقت بوده دیگه ...

شهاب الدین یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:25 ب.ظ http://shamimemontazar.blogfa.com

من استفاده کردم از جمیع نظرات
ان شاءالله خدا بهترین همسر رو نصیب تک تکتون کنه. . .

سلام شهاب جان

نظر خودت کو ؟؟؟ فقط اومدی استفاده کردی !!!

حالا از کجا معلوم که همه دوستانی که نظر دادن مجرد باشین !!!

حداقل چند تا شونو من مطمئنم که متاهلن

میثم - بچه های آسمان دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:37 ق.ظ http://meysamss2004.persianblog.ir

حق مشاوره رو سریع بیا بالا!
یارانه ها که هدفمند بشه حق مشاوره هم قیمت آزاد سازی میشه ها!
گفته باشم الان بدی بهتره!

چشم میثم جوون

کجا بیام خدمتت حق مشاورتو بدم ؟؟

گل مریم سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:26 ب.ظ

۵ ماه گذشت! نوبت ما نشده هنوز:)))

سلام هنوز یه ماه نشده که

شهاب الدین پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:07 ق.ظ

مردان خوب برای زنان خوب و زنان خوب برای مردان خوب
گزینه های ۱ ملاک های اصلی به اعتقاد بنده است

سلام شهاب جان

جملات زیبایی استفاده کردید

لذت کافی را بردم

فریناز جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:00 ب.ظ

سلام سلام....

ببینم هنوز زنبیل ما تو صفه؟؟؟؟

خب چرا ماشین شیر نمی یاد پس؟؟؟

ببینم سر کاریم آقا رضا؟؟؟؟

سلام فریناز خانم

نه به خدا

وقت ندارم .... می خوام شاگرد اول بشم آخه

فریناز یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:32 ب.ظ

سلام نازنین...
آپم...تشریف بیارین

فریناز پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 ق.ظ

سلام چه عجب... شما اومدین...

خوش به حالتون حتما درس می خونین حسابی.......منم امتحان دارم و حوصله خوندنشو ندارم.........

سلام گرامی

آره دیگه ... این ترم می خوام شاگرد اول بشم

eshghe asemaani شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:54 ب.ظ http://www.bargesabz72.blogfa.com

سلام بر حسین-ع و بر کلامی
که از لبهای خشکیده اش جاری شد


mamnun az matalebe zibatun
[گل][گل]

مروارید عرفان یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ق.ظ http://sadafe-darya.blogfa.com

باسلامی دگر بار

ایام سوگوتری تعزیت باد

متاسفانه هر روز بیشتر یادمان میرود که همه جا کربلا و هر روز عاشوراست !
هر روز عاشوراست چون شهامت راستگویی را از دست داده ایم !
...چون به عهد و وفا و پیمان هود وفتادار نیستیم !
...بنام خدا دروغ میگوئیم !
...بیاری حقیقت نمی رویم و کتمانش میکنیم و همه روزه حقیقت و درستی را سر می بریم !

موفق باشی دوست خوبم .

سلام استاد گرامی

با شما کاملا موافقم

فریناز دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ق.ظ

سلام
بازم ببخشین دیگه....
خب این یه آپ اجباری بود....

ممنون که اومدین...
دعا میکنم شاگرد اول اول اول بشی آقا رضا.....

خیلی ممنون از لطفتون

parazit چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 ق.ظ http://nnef.ir

سلام ! یه مدتی سرمون شلوغ بود نشد بیایم سر بزنیم.چه خبره اینجا...نکنه آقایون محترمه دانشگاه تهران جنوب قصد تجدید فراش که نه همون فراش رو گرفتن که به فکر نظرسنجی افتادین! والا با این وضع جامعه و یارانه ها و...همه دارن تو امر ازدواج پاپس می کشن ، شما خیلی باحالین که دارین میرین جلو ، وقت کردین یه سر بیاین دانشگاه ما این برادران رو یه نصیحتی بفرمایین.
منم با نظر اون گل مریم خانوم موافقم ، معلومه هر پسری که باشه بخواد زن بگیره میگه خوشگل باشه ، اصیل باشه ، با اخلاق باشه و...آخه آقایون یه کوچولو کم اشتهان .
پ.ن: این آخری مزاحی بیش نبود به دل نگیرید.

سلام گرامی

نمی دونم چرا ولی احساس می کنم شما منو از نزدیک می شناسید و صداشو در نمی یارید که کی هستید ...

فریناز چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:26 ق.ظ

سلام آپم...
نگی نگفتیا!

سلام فریناز خانوم

اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووومدم

parazit شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:19 ق.ظ

سلام !
این که هم دانشگاهی نیستیم که کاملا مشخصه . هم تو پست های قبلی اشاره شده بود ، هم تو این یکی . آدرس سایتمون رو هم که دادم خدمتتون ، ولی مثل این که خیلی سرتون شلوغه نمی تونید به ما هم سر بزنید تا از نظراتتون استفاده کنیم .

سلام

آره خیلی درس دارم

ولی من بالاخره می فهمم که شما کی هستید و مطمئنم یکمی منو می شناسید از نزدیک !

parazit شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ب.ظ http://nnef.ir

مثل این که این اسم ما شده یک مسئله ی بغرنج فیزیکی.
هر وقت جواب مسئله رو خواستید میگم ولی تمام شناختی که من از شما دارم از روی مطالبیه که نوشتید .

نه راستش

کنجکاوی بود ... مهم نیست ... بذار مجازی بمونه

گل مریم یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:27 ب.ظ

۱ سال بعد...
این جا هم در حق خانوم ها...!!!
.
.
.
:)))

کجاشو دیدید

خبر بعدی رو بشنوید چی می گید ؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد