نازنین پسر

ای نازنین پسر تو چه مذهب گرفته ای

نازنین پسر

ای نازنین پسر تو چه مذهب گرفته ای

{ مسافرم }

 

 

با سلام   

پس از مدتها انتظار دعوت شدم ... 

 

هفته ی آینده عازم هستم و دعاگوی تمام شما دوستان عزیز 

 

اگر خوبی،‌بدی ای دیدید از من حلالم کنید. 

 


پ ن نازنین پسر: 

در این ایامی که نیستم گفتم آپی نداشته باشم که شرمنده شما دوستان عزیز برای پاسخگویی به نظرات نشوم. 

 

پیشاپیش عید سعید فطر را به شما تبریک می گویم.

نظرات 23 + ارسال نظر
توت فرنگی شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:47 ق.ظ http://tootneveshte.blogsky.com/

سلام
دعا یادتون نره...به سلامتی برید و برگردید...در مورد پست قبلیتون کلی حرف می مونه که ایشالا بمونه برای وقتی برگشتید...شتابزده نتیجه گرفتید

سلام

گفتم که اولین نتیجه گیری بوده ...

patina شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ق.ظ http://patina.blogsky.com

سلام
خوشا به حاتون
آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند
آیا شود که گوشه ی چشمی به ما کنند؟
در عطش دیدار،در تب و تاب بوسه زدن بر آن ضریح نورانی،در زیر قبه ای که به حرمت صاحبش،دست دعایتان ناامید باز نخواهد گشت،بر آستان عزیز فاطمه،آنگاه که در زمزم ناب سحرگاهان مست از بوی سیب شدید،یادتان نرود کسی هم هست که به لحظه های ملکوتی شما چشم امید دارد

به قول شهدا که عارفانه سرودند و رفتند

کربلا کربلا ،ما داریم میاییم
انشالله که با مولایمان،جد غریبش را زیارت کنید
ملتمس دعایتان
پاتینا

patina شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:28 ب.ظ http://patina.blogsky.com

سلام
نگفتین منو دعا میکنین یا نه؟

سلام

حتما ... منم محتاجم به دعای خیر امثال شما

patina شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:15 ب.ظ http://patina.blogsky.com

بازم سلام
مرسی که سر زدید
راستی من تو قسمت تماس با من براتون پیام گذاشتم نظرتونو راجع به پیشنهادم نداده بودین
راستشو بخواین من وقتی میرم تو اینترنت اولین جایی که سر میزنم وبلاگ شماست

شما لطف دارید

اقلـــیما شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:37 ب.ظ

سلام.

سفر به سلامت آقای. ایشالا ما رو دعا می‌کنید دیگه؟ به‌شدت محتاج دعا هستم.

سفر بازم به سلامت.

در پناه خدا.

سلام

چرا که نه ... حتما

eshghe asemuni شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:46 ب.ظ http://www.bargesabz72.blogfa.com

salaaam khosha be saadatetun
maro ham 2a befarmayid man be khatere bazi az moshkelatam ye 3 mahiye umadam iraan .enshalah 2 hafteye dg azem hastam un ja forsat daram ke up konaaam
ye pishnahad: agar tunestid baraye in dustane webloge nevis ke eltema3 2a dashtan .(baraye hamegishun) faghat ye 2 rakat namaz be khanid.
eltema3 2a

http://hofop.blogsky.com شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:05 ب.ظ

سلام دعا یادتون نره.به سلامت برین وبرگردین.خوش به حالتون:)

محمود جودکی شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:29 ب.ظ http://jodaki.blogsky.com/

به سلامتی ما را هم دعا کنید مخصوصا در گودال قتلگاه

یاس شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ب.ظ http://www.shabnam.blogfa.com/

سلام بزرگوار...

سفر به سلامت ... ان شاالله به سلامت و با دست برید برگردید...

ان شاالله دعا برای ما که یادتون نمیره که ؟...

سلام به امام حسین (ع) برسونید...

در پناه حق...

سلام

حتما شما رو دعا می کنم

مریم شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:09 ب.ظ http://www.cassper.blogsky.com

سلام.

خوش به سعادتتون. ما رو از دعای خیرتون فراموش نکنید. در مورد نتیجه گیری هم باید بگم کمبود محبت فقط یکی از هزاران دلیلشه.

محبان فاطمه (س) یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:47 ق.ظ http://bidarie.blogfa.com


ماه مبارک رمضان صحنه‌ای بسیار مناسب برای کسب خیرات است. اگر ما در این ماه موفق به کسب خیرات نشویم، به اصلاح وضعیت اخلاقی و تقوایی خویش موفق نشویم، پس چه زمانی می‌خواهیم موفق شویم؟
‌ از همه اینها مهمتر، اگر دعاهای خیری که برای زندگی خودتان و در راستای ظهور امام زمان می‌خواهید، در این ماه مورد استجابت قرار نگیرد پس دیگر در چه زمانی مورد استجابت قرار گیرد؟ لذا بسیار اصرار کنید، بسیار بخواهید، نگویید که خدایا به من پول بده.

بگویید، خدایا پول فراوانی به من بده که در راستای ظهور مولایم استفاده کنم و محصولش زمینه سازی ظهور مولایم و رضایت ایشان باشد. اگر موقعیت اجتماعی می‌خواهید به همین منوال دعا کنید. اگر همسر می‌خواهید، اگر فرزند می خواهید، اگر خیر دنیا و آخرت را می‌خواهید، در این راستا دعا کنید
. زیرا اگر من خیر دنیا و آخرت را داشته باشم ولی این خیر برای مولایم خاصیت نداشته باشد، آن چه خیری است و به چه درد می خورد؟ من طالب آن خیری نیستم. که فقط برای خودم خاصیت داشته باشد بلکه آن خیر باید در درجه اول برای مولایم خاصیت داشته باشد و سپس در آن راستا به من هم نفعی برسد، در آن راستا من هم شادمان شوم.
مسائل مختلف مربوط به جمهوری اسلامی ایران را دعا کنید اصلاح وضعیت اقتصادی را بخواهید، اصلاح وضعیت معیشتی مردم، اصلاح وضعیت اخلاقی مردم ـ که متاسفانه از این جنبه در این چند سال اخیر خیلی پسرفت داشته‌ایم ـ را بخواهید.
ولی اخلاقی را بخواهیم که در راستای ظهور بکار گرفته شود، اقتصادی را بخواهیم، معیشتی را بخواهیم که در راستای ظهور بکار گرفته شود. من دلم نمی‌آید که دعا کنم مردم رفاه داشته باشند و بخواهند در این رفاه به پوچی و بی‌دینی و غفلت بپردازند، چنین رفاهی را برای مردم نمی‌خواهم، شما هم طالب نباشید. وسعت رزق خوب است، به شرطی که در راستا باشد

مریم یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ب.ظ http://www.cassper.blogsky.com

سلام
ممنون. لطف میکنید. دو رکعت میرسه به همه؟!!!!

خوش بگذره و سفرتون بی خطر...

http://hofop.blogsky.com/ یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 ب.ظ

سلام.قبول باشه.دعا کردین؟

سلام ... هنوز که نرفتم

سعید مهران دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:13 ق.ظ

نَعوُذوا بالله...

همه چیز با یک بله شروع شد..امتحان از وقتی شروع شد که در جواب« اَلَستُ بِربکم؟ »
همه گفتیم: بلی

امتحانی سخت و طولانی به مدت تمام طول عمر...و همه آمدیم تا اعتقاد به حق را عملا امتحان دهیم؛
این امتحان هم معلم داشت، هم کتاب. معلمی به دلسوزی پیامبران و کتابی آن قدر خواندنی که قرآن نامیدنش...
گفتند: امتحان به صورت جزوه باز است از کتاب خدا جدا نشوید...
معلم مهربان فرمودند:هرگاه کارها همچون پاره های شب تار بر شما مبهم گشت به قرآن روی آورید.
معلم فرمودند: قرآن شفیعی است که شفاعتش پذیرفته است.
معلم راه قبولی در امتحان را نشان دادند و فرمودند:هر که آنرا فراپیش خود بگذارد، قرآن تو را به سوی بهشت می کشاند.
معلم فرمودند و ما نشنیدیم و نفهمیدیم و کتاب را فراموش کردیم؛
یادمان رفت امتحان جزوه باز است...
کتاب را باز نکردیم؛کتاب را بسته بر سر مسافر گرفتیم کتاب را بسته بر سر سفره عقد گذاشتیم کتاب را بسته وارد خانه کردیم و به کتاب قسم خوردیم...کتاب را خواستیم برای شفای بیمارمان کتاب را خواستیم برای رفع حوائجمان کتاب را خواستیم برای اثبات سخنانمان کتاب را خواستیم برای زینت کاشی کاری های مسجد برای پخش از بلندگو برای آمرزش مرده برای ثواب!!!

یادمان رفت کتاب آمده بود برای تدبر و تذکر؛

برای پاسخ سؤالاتمان و آنچه خواهیم خواست...قوانین خودساخته را راهنما قرار دادیم و نشنیدیم که معلم فرمودند:
بدانید که این کتاب، کتاب قانون زندگیست
راهنمایی است که گمراه نمی کند
مشاوریست که خیانت نمی کند
و گوینده ایست که دروغ نمی گوید...

معلم از روزی خبر دادند که در بین ما از قرآن جز نامش چیزی باقی نماند و جز خط و رسمش چیز دیگری از آن نشناسند!

معلم هشدارمان دادند که قرآن نه به تلاوت کردن است و نه به دانستن روایات آن؛بلکه قرآن به هدایت است و فهمیدن آن.و آخر کار را به جایی کشاندیم که معلم دلسوز و مهربانمان شکایت کرد

و به درگاهش عرض نمود: «رَبِ إنَّ قَومی اتخَذوا هذا القُرآنَ مَهجورا»

آیا نفس خودم پندگیرنده خواهد بود؟

سلام.
اگه قسمت شد و به آنچه در شب قدر برایتان مقدر شده واصل شدین دعا بفرمایین با تموم شدن ماه مبارک! خدا به همه مون توفیق بده قرآن رو ببوسیم اما اونو کناری نذاریم. فتحش کنیم و نه ختم!

شربت اخلاص و زلال عطش عشق حضرت حسین(علیه السلام) گوارای وجودتان.آمین

در پناه خدا


آقاپسر دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:24 ق.ظ http://www.aghapesar.ir

نمیدونم رفتی یا نه ولی اگه اینجا رو خوندی خواهشا واسم دعا کن ... به امام بگو یکی اومد پیشت فقط یه چیز خواست و رفت ...

بعدم به یه بازی وبلاگی دعوتت کردم ... خوشحال میشم اگه سر بزنی و شرکت کنی ...

خوب باشی

http://hofop.blogsky.com دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ب.ظ

جدا؟من فکر کردم برگشتین:))

تینا دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:30 ب.ظ

سلام استاد نازنین پسر
پسر گلم اینو گفتم تا بدونید من همه دانشجویان کشورم رو بچه های خودم می دونم و اینو به دانشجوهای دانشکده هم گفتم و سعی کردم در عمل هم ثابت کنم
دو این که خوش به حالتون دعا یادتون نرود برای آدم شدن این بنده حقیر پروردگار
موفق و پیروز

سلام گرامی

خواهش می کنم

مروارید عرفان چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:21 ق.ظ http://sadafe-darya.blogfa.com

سلام دوست خوبم

سفرت بخیر ، خوش بگذرد ، مرا هم از دعا فراموش نکن !

با عکسی که گذاشتی مشخص است که به کربلا میروی ،

خیلی مواظب باش این روزها کمی خطرناک است .

خداوند پشت و پناهت باشد . سوغاتی یادت نرود !

خواننده جدید پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:50 ق.ظ

ان الحسین حراره فی قلوب المومنین لا تبرد ابدا
حتی یه لحظه به دلتون اجازه ندین غفلت کنه کجا دارین میرین و قراره باشین
التماس دعای خیر
سلام ما رو هم برسونید
(نجف)

یاس دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:34 ق.ظ http://www.shabnam.blogfa.com/

سلام بزرگوار...

زیارت قبول...

نمی دونم برگشتید یا نه هنوز ... امیدوارم به سلامتی برگردید...

منتظر سوغاتی هستیم...

در پناه حق...

اقلـــیما سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ق.ظ

سلام مسافر...

بر نگشتید هنوز؟ سفر به سلامت...

به شکوفه‌ها به باران برسان سلام ما را...

امیر سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:09 ب.ظ http://my4divari.blogsky.com

سلام یکی دیگه هم محتاج به دعاست .....
اگه دیگه اونجا نیستین ما رو هم جزو ملتمسین قرار بدین

افسانه چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:59 ق.ظ http://donyayesabzeman.persianblog.ir/

زیارت قبول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد